Welcome

Blog ini diwujudkan sebagai kedai maya saya. Ada pelbagai produk dan servis akan disediakan. Sila lihat lain-lain post ya (^_^)V
Sambil2 tu, saya nak menulis cerita2 sikit, dan tutorial juga. Di kesempatan yang ada nanti, saya akan post cerita2 pasal masakan dan kraf saya

no. pendaftaran : CT0031715-T

my email : 9w2whi@gmail.com
fb: Wawa-Shoppe
alamat perniagaan : Taman Jaya 3, 28000 Temerloh, Pahang
call @ wassap : 012-954 8634

p/s: jika ada kerosakan pada bungkusan anda (koyak @ terbuka) sewaktu penerimaan barang, tolong jangan terima bungkusan berkenaan dan ambil gambar segera sebagai bukti. Tidak kira service apa yang diguna, sila pulangkan kembali kepada service provider berkenaan dan inform saya semula.
Assalamualaikum....

Maaf... sy sudah tidak dapat membuka meja di sini dah...

→ plaza lurah semantan, temerloh

Tetapi tidak bermakna saya tidak dapat dicari. Masih boleh cari saya untuk topup @ simkad onexox....

Telefon @ wassap @ telegram sy di 012 9548 634

Senarai Perkhidmatan

01) ICT
02) Pets
03) Telco

JOM JIMAT!!! MODAL HANYA RM10 SHJ!

JOM JIMAT!!! MODAL HANYA RM10 SHJ!
jimat, onexox, cuba dulu, tak rugi pun

JIMAT DGN MODAL SERENDAH RM10!!!

Friday, September 16, 2011

[pets] Makanan Kucing

last update : 13/10/2011

Assalamualaikum....
Post kali ini akan saya ceritakan mengenai pemakanan kucing. Jenis-jenis makanan basah dan makanan kering yang ada dijual di kawasan Temerloh. Segala maklumat saya perolehi dari bungkusan makanan berkenaan....

1) Friskies - Perisa Ikan Salmon dengan Sayur-sayuran Tambahan


No comments:

Post a Comment